  • 1. Data: 2002-04-07 15:51:29
    Temat: Zlecę napisanie pozwu
    Od: "Roland" <a...@r...pl>

    Witam

    Może się trafi tutaj jakiś niezapracowany adwokat. Chcę pozwać (jako
    konsument) dużą firmę. Zwykle piszę takie rzeczy sam, ale w tym wypadku nie
    mam doświadczenia i nie chcę niczego pokręcić. Oczywiście zapłacę.

    Pozdrawiam

    KK

  • 2. Data: 2002-04-08 10:41:04
    Temat: Re: Zlecę napisanie pozwu
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik "Roland" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    | mam doświadczenia i nie chcę niczego pokręcić. Oczywiście zapłacę.

    A może zainteresuj tym Inspekcję Handlową?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin.