    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Źle dostarczona paczka - kto winny?
    Date: Fri, 17 Dec 2004 19:51:31 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Witam. Sprzedałem coś na allegro. Dostałem e-mail w którym było
    potwierdzenie wpłaty kasy na moje konto. Więc paczkę wysłałem pod wskazany
    adres. Niestety kasa nie wpłynęła. Zgłosiłem na policję. Okazało się że nie
    ma takiego adresu, gościa o tym nazwisku i imieniu też nie. Potwierdzenie i
    cała korespondencja była prowadzona z kawiarenki. Policjant dziś
    poinformował mnie, że umarzają sprawę. tego się spodziewałem ale..
    Jeżeli adresu nie ma i nie ma takiego człowieka to jak ją dostarczono? Wg
    policji - listonosz (pamięta bo było to nietypowe) wręczył paczkę na
    schodach bo ktoś na nią czekał.

    Czy mogę dochodzić od poczty zwrotu wartości paczki za złe (bo takiego
    adresu nie ma) dostarczenie? Jak jest uregulowane dostarczanie paczki?

    PawełJ