  • 1. Data: 2005-04-22 08:41:04
    Temat: Ziemia i rodzenstwo
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Było sobie rodzeństwo. Mieszkali razem z rodzicami posiadającymi
    gospodarstwo rolne. Córka wyprowadziła się. 15 lat temu rodzice zmarli.
    Córka nie wystąpiła wówczas o spadek. Syn zresztą też nie - po prostu
    użytkował to gospodarstwo rolne, uzyskiwał korzyści i ponosił wszelkie
    opłaty z tego tytułu. 12 lat temu ożenił się - miał czworo dzieci. Miał, bo
    miesiąc temu zmarł.
    Pytanie: czy córka ma prawo do jakiegoś majątku? Wydaje mi się, że tak, ale
    jak teraz postąpić - gdzie się udać? Do gminy, do sądu, czy jeszcze gdzie
    indziej?
    Czy takie sprawy da się załatwić listownie (przynajmniej w części) -
    odległość niebagatelna - 400 km. a kobieta w tej chwili ma 500 zł renty i
    nic więcej.
    Nie mam pojęcia ja zacząć rozwiązywać tę sprawę.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl