  • 81. Data: 2010-04-04 11:33:58
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Takie zdjęcie idzie z definicji na śmietnik. Musi być jeden samochód.
    Zresztą ten numer jest coraz powszechniej stosowany - niejednokrotnie
    widziałem auta, które zrównywały się przed fororadarem i defilowały
    przed nim dumnie przekraczając prędkość o co najmniej 50km/h.

    MAc

  • 82. Data: 2010-04-04 17:00:41
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Y tam, odbierasz w ten sposób możliwość, aby np. niewolnik miał
    > jakieś przywileje. A może mieć. Nic to, że są "z łaski pańskiej"
    > i dostanie albo nie - prawem nie są, ale jak "ma lepiej" to
    > znaczy że dostał przywilej :|
    > Popatrz na to tak: można dostać 50 batów. Od ręki.
    > Albo załapać się na 50 batów, na które trzeba dodatkowo czekać
    > stojąc w południe na słońcu (i za naruszenie zasad czekania
    > jest osobna kara).

    Dodatkowe koszty postępowania są tylko kosztami postępowania a nie żadną
    karą. Można przyznać się bez postępowania.

  • 83. Data: 2010-04-04 17:03:59
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    > [Ciach wszystkie bzdury]
    >
    > Z Twojego posta wynika, ze jestes totalnym piratem drogowym.

    To twoja głowa produkuje a nie moje artykuły

    >W terenie zabudowanym zwalniasz do 130, wyprzedzasz na podwojnej ciaglej
    >(najczesciej na trzeciego), ograniczenia masz w d....

    Tak tak, bo Tobie przyśniło się, że ja tak robię.

    > Moje gratulacje.
    > Wesołych Świat.

    Skość te pierdoły wyssane z palca wypisywać.

    wyciąłem brednie, które napisałeś

  • 84. Data: 2010-04-06 07:48:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    niusy.pl pisze:

> [...]
    > drogowy. To proste jest jak 2+2=4. Te wszystkie wolniej szybciej to jest
    > pieprzenie od rzeczy. Ludzie nie potrafią nawet wyprzedzić koparki na
    > drodze. Za taką koparką tworzy się sznureczek pojazdów, które z powodu
    > kilku nieudolnych kierowców na początku nie mają szansy jechać normalną
    > prędkością. I to jest pochodna tego spowalniania ruchu. Niejeden gada
    > tak jak Ty, że "i tak nie będę szybciej". No nie będziesz szybciej jak
    > tak będziesz myślał Ty i jeszcze kilku. Te ograniczenia nie są wyliczane
    > z wzoru tylko z du..y. Jakieś ograniczenie trzeba było postawić by

    Widzisz, morderca (tak - inaczej go nazwać nie można) matki mojego
    kolegi też uważał tak jak Ty. Jest ograniczenie do 40 km na godzine,
    zakaz wyprzedzania samochodów osobowych, a on popędzał TIR-em.
    Wyprzedzał autobus i właśnie - czołowo zderzył się z dostawczakiem, w
    którym jechali rodzice kolegi... Matka zginęła na miejscu ojciec po pół
    roku wyszedł ze szpitala... Tam ograniczenie jest zasadne, a własnie
    niestety policjantów z suszarkami tam często nie uświadczysz....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 85. Data: 2010-04-06 13:32:15
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    > wyprzedzania samochodów osobowych, a on popędzał TIR-em. Wyprzedzał
    > autobus i właśnie - czołowo zderzył się z dostawczakiem, ...

    Następna niusowa łajza fantazjuje na temat moich wypowiedzi

  • 86. Data: 2010-04-06 14:31:33
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "niusy.pl"napisał w wiadomości

    > Następna niusowa łajza fantazjuje na temat moich wypowiedzi

    Jesteś chory.
    I w dodatku kompletnie nielogiczny.
    Jak jest opgraniczenie do 40, to jaka predkosc jest dla ciebie "normalna"?
    100? 140? A moze 200?

  • 87. Data: 2010-04-06 17:20:55
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    > Jesteś chory.
    > I w dodatku kompletnie nielogiczny.
    > Jak jest opgraniczenie do 40, to jaka predkosc jest dla ciebie "normalna"?
    > 100? 140? A moze 200?

    plonk ?

  • 88. Data: 2010-04-06 18:09:45
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > plonk ?

    Znaczy sie dla ciebie? Prawda w oczy kole? Moze byc plonk. Bedzie troche
    spokoju.
    Mogles chociaz odpowiedziec na pytanie :)

  • 89. Data: 2010-04-06 18:39:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    > plonk ?

    w zasadzie robisz sie nudny i monotonny.
    Nie chcialbys juz sobie pojsc?

  • 90. Data: 2010-04-06 21:26:25
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on 3 Apr 2010 03:35:59 +0200,
    to <t...@a...xyz> screamed:

    > To może przeczytaj wreszcie PoRD i dowiedz się, że należy jechać
    > maksymalnie blisko prawej krawędzi jezdni, a nie po środku?

    Nie maksymalnie blisko a jak najbliżej. A to w niektórych przypadkach
    może być i 40 cm od krawędzi jezdni.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 23:25:27 user up 12399 days, 11:20, 1 user, load average: 0.75, 0.04, 0.00 ]

    To define recursion, we must first define recursion.