  • 1. Data: 2005-08-02 21:25:02
    Temat: Zdjęcia z fotoradaru w uk
    Od: "an" <n...@o...pl>

    Witam.
    Sytuacja wygląda tak: samochód na polskich blachach zostaje "złapany" przez
    fotoradar w Wielkiej Brytanii. Właściciel samochodu nie jest zameldowany w
    Polsce, nie jest też zameldowany w UK. W jaki sposób zostanie mu doręczony
    mandat? :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-02 21:30:27
    Temat: Re: Zdjęcia z fotoradaru w uk
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "an" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polsce, nie jest też zameldowany w UK. W jaki sposób zostanie mu doręczony

    "Wpadnie" przy najbliższej kontroli, ponieważ będzie figurował w ichniej
    ewidencji jako "dłużnik".

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2005-08-02 21:52:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > "Wpadnie" przy najbliższej kontroli, ponieważ będzie figurował w
    ichniej
    > ewidencji jako "dłużnik".

    W tej ewidencji będzie figurował samochód, czy kierujący? Bo o ile
    umieszczenie samochodu wydaje mi się proste, choć cokolwiek bezsensowne,
    to nie spodziewam się, by prowadzili międzynarodowe śledztwo w celu
    ustalenia kierującego.

  • 4. Data: 2005-08-02 23:50:15
    Od: ottawa <c...@n...com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > umieszczenie samochodu wydaje mi się proste, choć cokolwiek bezsensowne,
    > to nie spodziewam się, by prowadzili międzynarodowe śledztwo w celu

    Dlaczego nie? Wystarzy nazwac dluznika "terrorysta". ;-)

  • 5. Data: 2005-08-03 08:00:57
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

> [...]
    > umieszczenie samochodu wydaje mi się proste, choć cokolwiek bezsensowne,
    > to nie spodziewam się, by prowadzili międzynarodowe śledztwo w celu

    Nie będzie żadnego śledztwa. Odpowiada właściciel auta. Nawet jeśli nie
    kierował pojazdem. To w Polsce jest odmiennie.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2005-08-03 10:34:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Nie będzie żadnego śledztwa. Odpowiada właściciel auta. Nawet jeśli
    nie
    > kierował pojazdem. To w Polsce jest odmiennie.

    No ale skąd oni mają znać dane tego właściciela?

  • 7. Data: 2005-08-03 11:42:22
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    > nie
    >
    > No ale skąd oni mają znać dane tego właściciela?

    To już jest ich problem. Nie wiem.
    Nie mam pojęcia jakie mają metody sprawdzenia i czy wogóle jakieś mają.
    1. Zwrócić się do kraju z którego pochodzi auto
    2. Zatrzymać samochód przy próbie ponownego wjazdu na wyspę o ile mają jakąś
    centralną bazę?
    Osobiście raczej wierzę w tę drugą wersję.

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2005-08-03 11:45:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To już jest ich problem. Nie wiem.

    I włąśnei o to mi chodziło. Mogli by sie dowiedzieć w drodze
    zagranicznej pomocy prawnej. Komu sie będzie chciało?

  • 9. Data: 2005-08-03 21:48:16
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

> [...]
    >
    > Nie będzie żadnego śledztwa. Odpowiada właściciel auta. Nawet jeśli nie
    > kierował pojazdem. To w Polsce jest odmiennie.

    Dokładnie tak.

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2005-08-03 21:49:38
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > I włąśnei o to mi chodziło. Mogli by sie dowiedzieć w drodze
    > zagranicznej pomocy prawnej. Komu sie będzie chciało?

    Każdemu odpowiedzialnemu w państwie prawa. Twoje pytanie jest czysto polskie.

    Pzdr
    Leszek