  • 1. Data: 2005-08-02 19:32:48
    Temat: Dzierżawa gruntu pod garaż od miasta...HELP!
    Od: "KEN" <k...@b...pl>

    Witam

    Powtarzam posta bo NIKT (???)mi nic nie odpisał....

    Krótko i na temat

    Dzierżawię od miasta teren pod garaż w Pruszkowie pod Wawką i każą mi płacić
    za 11m2(bez elektryczności) 690 zł rocznie. Uważam że to wysoka cena jak na
    dzierżawę, pozatym moj sąsiad płaci tylko 390 też za 11 m2 tuż obok(10cm
    dalej).Kto ustala te stawki????? Jak widać są równi i równiejsi.
    Chyba każdy by się wkurzał -lecz nie chce sąsiadowi podwyższać,lecz żeby mi
    obniżono

    Inny moj znajomy(też z Pruszkowa lecz w innym miejscu) odkupił grunt pod
    garaż od miasta (jakieś 5 lat temu za ok 700zł!!!!) i teraz płaci tylko
    podatek od nieruchomości ok 120zł na rok.
    Czy ktoś z Was wie czy i teraz można dokonać takiego manewru????
    Mowił mi ze wyszła wtedy ustawa i że wywalczył od miasta to odkupienie i jak
    widać dało radę.
    To się odbyło na postawie jakiejś ustawy z 97 roku a później podobno weszły
    do niej poprawki i już przestali sprzedawać:((( (może ktoś wie coś o tej
    ustawie)

    Piszę bezskutecznie pisma o bniżkę opłat ....nie ręczę czy nie padnie z
    mioch rąk jakiś urzędas....

    Bardzo proszę o pomoc oraz wszelkie info na ten temat

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-02 19:39:27
    Temat: Re: Dzierżawa gruntu pod garaż od miasta...HELP!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KEN napisał(a):

    > Powtarzam posta bo NIKT (???)mi nic nie odpisał....

    Ja ci tym razem odpiszę ... zadowolony :) ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-08-02 19:49:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ja ci tym razem odpiszę ... zadowolony :) ?

    Dobra nie będę okrutny.

    Zapewne chodzi ci o ustawę z dnia 4 września 1997 r. o przekształceniu
    prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo
    własności (Dz. U z 2001 roku, nr 120, poz. 1299 z późniejszymi zmianami)
    ale teraz i tak jest za późno.

  • 4. Data: 2005-08-02 21:47:10
    Od: "KEN" <k...@b...pl>

    czyli nia ma szans na wykupienie gruntu pod garażem -co się stało że
    zablokowali??