  • 41. Data: 2007-05-09 19:49:41
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe (trochę długie)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janina WALLA pisze:
    .
    > Kiedyś przez 3,5 roku orzekałam w kolegiach

    To chyba dawno było ....
    No i nie ma się czym chwalić :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 42. Data: 2007-05-18 09:29:31
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Samolnik pisze:

    > Ślady bada się nawet kilka dni po. Znając markę samochodu nie jest to
    > trudne.

    No i myślisz że każde auto tej marki hamuje tak samo ? Wszystkie ważą
    tyle samo, wszystkie mają identyczne ogumienie, identyczną kondycję
    układu hamulcowego ?

    > A co do meritum - w przypadku gdyby dowiedziono przekroczenie prędkości,
    > oprócz mandatu zapewne orzeczono by współwinę kierowy 1.
    > W takim przypadku np. wypłata z OC nie byłaby możliwa.

    Bzdury Waść pleciesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL