  • 11. Data: 2003-07-24 12:44:11
    Temat: Re: Zdanie mieszkania lokatorskiego do SM
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "jk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bfojtn$ctu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A co wg Ciebie robią rzeczoznawcy?

    W tym wypadku probuja ustalic jaka mozna
    otrzymac kwote za mieszkanie.

    > Sugerujesz mieszkania za dobre chęci?

    Nie. ja sugeruje, ze jest Pan czlonkiem spoldzieli i ma prawo lokatorskie
    do mieszkania. "Spoldzielnia to tez Pan".

    > Właśnie to zmieniło się z nowymi przepisami.
    > Aby przejąć mieszkanie lokatorskie musisz wpłacic
    > gotówkę.
    > Wracając do tematu - ja che swoją, którą też musiałem kiedyś
    > wpłacić.

    No ale Pan jest spoldzielca...
    i che wystapic ze spoldzieli i odzyskac swoj wklad, a DZIS wklad nie jest
    wart
    wiecej, niz to, co mozna uzyskac za mieszkanie.
    Pat twierdzi, ze NIC niemozna uzyskac....wiec jest problem...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2003-07-24 13:00:17
    Od: "jk" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > wart
    > wiecej, niz to, co mozna uzyskac za mieszkanie.
    > Pat twierdzi, ze NIC niemozna uzyskac....wiec jest problem...
    I o to mi chodzi. Do tej pory - zmiany przepisów -
    w sytuacji jak opisana straty ponosiła tylko dla SM (zostawała z lokalem bez
    opłat). Teraz "dowalili" i SM (jak wyżej) i zdającemu (zostaje bez wkładu).
    To są nowelizacje naszego prawa.
    Pzdr