  • Data: 2003-08-19 12:40:20
    Temat: Zbudowali chodnik przez moja dzialke - co robic?
    Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Was

    Mam sobie dzialke. Rzadko ja odwiedzam, ale to niewazne.
    Niedawno tam bylem i zauwazylem, ze przez jej fragment
    biegnie sobie... chodnik. Nie wiem kto go zbudowal i nie
    wiem jakim prawem przez moja dzialke bez pytania.

    Jak sie dowiedziec kto go zbudowal? Czy sa jakies oficjalne
    drogi, zeby sie tego dowiedziec? Jak wyegzekwowac jego
    "rozbiorke" ew. odszkodowanie?

    --
    careloss