    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zażądali skanu dowodu osobistego
    Date: Mon, 20 May 2019 01:24:19 +0200

    Założyłam sobie konto na lotto.pl, żeby nie chodzic do kolektury. Miało
    to być niby udogodnienie. Podać musiałam wszystkie swoje dane osobowe.
    Zachciało im sie jeszcze skanu (bardzo wyraźnego!) dowodu osobistego.
    Tego było już za wiele i chciałam powymazywać te swoje dane, ale
    niestety nie dało się. Zaznaczyłam opcję Usuń konto i teraz będę czekać
    (jak tam napisane) 7 dni! Do tego czasu to już zdażą zrobić co chcą z
    moimi danymi.
    A Thunderbird ostrzegał mnie, że strona jest niebezpieczna. Mimo to
    zignorowałam, bo to lotto :-(

    --
    animka