  • 1. Data: 2010-11-05 19:15:59
    Temat: Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
    Od: s...@v...pl

    Czy, a jeśli tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
    zarobkowej w stanie nietrzeźwości w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu
    na bezpieczeństwo?

  • 2. Data: 2010-11-05 19:27:42
    Temat: Re: Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-05 20:15, s...@v...pl pisze:
    > Czy, a jeśli tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
    > zarobkowej w stanie nietrzeźwości w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu
    > na bezpieczeństwo?

    Bo plebs ma znać swoje miejsce.
    Tylko parlamentarzyści, rząd, dyplomaci itp. najwyższe Władze mogą być
    naćpani alkoholem.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2010-11-05 20:19:22
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Czy, a jeśli tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
    > zarobkowej w stanie nietrzeźwości w zawodach, w których ten stan nie ma
    > wpływu
    > na bezpieczeństwo?
    Bełkot.
    Prawo przewiduje kary za wykonywanie wielu czynności w stanie nietrzeźwości.
    Niekoniecznie musi to być praca zarobkowa.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-11-05 20:24:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zarobkowej w stanie nietrzeźwości w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu

    IMHO prawo nie przewiduje kary.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-11-05 20:26:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/05/2010 09:24 PM), Liwiusz wrote:

    > IMHO prawo nie przewiduje kary.

    Przewiduje zwolnienie dyscyplinarne. IMHO rodzaj kary.

    p. m.

  • 6. Data: 2010-11-05 20:30:40
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Przewiduje zwolnienie dyscyplinarne. IMHO rodzaj kary.
    Praca zarobkowa nie musi być pracą podlegającą prawu pracy.
    Wówczas nie ma mowy o zwolnieniu dyscyplinarnym.
    A np. tłumaczenia na zlecenie możesz robić w domu nawet nawalony jak
    nosorożec i nikt ci nic nie zrobi.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-11-05 20:31:17
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Podobno pracownicy rozlewni piwa mają prawo być pod wpływem.

  • 8. Data: 2010-11-05 21:34:43
    Od: s...@v...pl

    >   IMHO prawo nie przewiduje kary.

    A jakaś ustawa, paragraf?
    Istnieje jakiś wykaz zawodów za które prawo przewiduje karę,
    lub wykaz takich, za które nie przewiduje?

  • 9. Data: 2010-11-05 22:59:37
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Podobno pracownicy rozlewni piwa maj? prawo być pod wpływem.
    >
    > --

    Bardzo wiele dziesiątek lat temu, jeszcze na studiach doktoranckich
    spędzałem wakacje w Szwajcarii i "załapałem" się tam na fuchę w browarze.
    Istotnie pracownicy w czasie zmiany mogli wypić 12 , nie pamiętam już,
    litrów, albo butelek piwa. Zresztą nie za darmo, ale za minimalna opłatą 20
    rappów za litr (albo butelkę), którą to opłate wrzucali do puszki.
    Większośc tę normę wypełniała;-), ja niestety nie, bo byłem po cięzkiej
    żółtaczce z Azji, więc piłem tylko też tam rozlewany sok pomarańczowy, co
    spotykało się z powszechnymi kpinami:-(

  • 10. Data: 2010-11-05 23:02:57
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    aLKOHOL OBNIŻA SPRAWNOŚC PSYCHOFIZYCZNA PRACOWNIKA, A WIĘC TAKŻE JEGO
    WYDAJNOŚĆ, zwieksza ilość popełnianych błędów, a także prawdopodobieństwo
    wypadku.
    Dlatego tez pracodawca, który najmował sobie SPRAWNEGO pracownika MZ
    słusznie ma prawo wyrzucić tego, który tej umowy nie dotrzymuje przychodząc
    do pracy pijany.