  • 1. Data: 2004-02-18 23:25:51
    Temat: Zawiadomienie o postępowaniu egzekucyjnym
    Od: o...@o...pl

    Czego dotyczyć może zawiadomienie z Urzędu Skarbowego informujące o toczacym
    sie postepowaniu egzekucyjnym z tytułu mandatu na podstawie ustawy z
    dn.17.VI.1966 r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 1996 Nr 36
    poz 16; zm.Dz.U. 1992 nr 20 poz.78)?DZIĘKI.D.

  • 2. Data: 2004-02-19 03:57:55
    Temat: Re: Zawiadomienie o postępowaniu egzekucyjnym
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    o...@o...pl wrote:

> [...]
    > dn.17.VI.1966 r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 1996 Nr 36
    > poz 16; zm.Dz.U. 1992 nr 20 poz.78)?DZIĘKI.D.

    przecież napisali czego...

    KG

  • 3. Data: 2004-02-19 07:17:37
    Od: o...@o...pl

    Nr 36

    > przecież napisali czego...

    No tak, dzięki to ze postępowania egzekucyjnego z tytułu mandatu to ja czytac
    potrafię ale ciąg dalszy- ustawy itp.Co to za mandat i dlaczego - bo pierwszy
    raz słyszę i nie mam pojecia skąd on to chętnie przed wybraniem sie do nich
    bym chciała wiedziec

  • 4. Data: 2004-02-19 14:07:18
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    o...@o...pl wrote:
    > No tak, dzięki to ze postępowania egzekucyjnego z tytułu mandatu to ja czytac
    > potrafię ale ciąg dalszy- ustawy itp.Co to za mandat i dlaczego

    to my mamy wiedzieć?

    KG

  • 5. Data: 2004-02-19 17:49:19
    Od: o...@o...pl

    > to my mamy wiedzieć?
    >
    > KG

    wiesz raczej nie wypowiadaj sie proszę jak nie masz nic do powiedzenia bo tracę
    czas na klikanie.
    pozdr.

  • 6. Data: 2004-02-19 23:06:12
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    o...@o...pl wrote:

> [...]
    > dn.17.VI.1966 r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 1996 Nr 36
    > poz 16; zm.Dz.U. 1992 nr 20 poz.78)?DZIĘKI.D.

    1. http://rtfm.bsdzine.org -- jak zadawać pytania.
    2. Dostałaś mandat. Nie zapłaciłaś. Mandat jest egzekwowany przez Urząd
    Skarbowy. Podstawą do egzekucji mandatu przez Urząd Skarbowy jest ustawa
    o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i wedle tych przepisów Urząd
    Skarbowy będzie postępował. Więcej się nie da ustalić na podstawie
    przedstawionych informacji.
    3. Zadając pytanie OBCYM osobom, które ZA DARMO udzielają odpowiedzi za
    które normalnie płaci się ciężkie pieniądze, wypada zachować odrobinę
    kultury. Zwłaszcza, jeśli pytanie wskazuje, że osoba pytająca ma
    problemy z czytaniem ze zrozumieniem tekstu w języku polskim.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Fear is that little darkroom where negatives are developed. (Michael