  • 1. Data: 2004-02-18 23:52:55
    Temat: Cło na przesykle z Hongkongu
    Od: "Bejo" <b...@N...net>

    Kupilem w sklepie internetowym w Hongkongu karte PCMCIA za 55$, dzis
    dostalem zawiadomienie z urzedu celnego...
    Z przesylka nie ma zadnej faktury tylko deklaracja celna na jakies 420 HKD$.
    Czy jest jakis sposob aby uniknac teraz cla?

    Dzownilem do Urzedu Celnego i powiedziano mi tam ze MUSZE dostarczyc im
    fakture. Zastanawiam się co sie stanie jesli tego nie zrobie? A takze co by
    bylo gdybym dostarczyl fakture na cene nizsza niz deklaracja celna?

    Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam!
    --
    Bejo
    www.ebrzozow.net

    Wytnij z adresu: N05P4M

  • 2. Data: 2004-02-18 23:55:24
    Temat: Re: Cło na przesykle z Hongkongu
    Od: "Bejo" <b...@N...net>

    Zapomnialem sie jeszcze zapytac czy nie wie ktos moze jakie jest (i czy w
    ogole jest) clo na elektronike z Hongkongu?

    --
    Bejo
    www.ebrzozow.net

    Wytnij z adresu: N05P4M

  • 3. Data: 2004-02-19 17:28:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Bejo"
    > Zapomnialem sie jeszcze zapytac czy nie wie ktos moze jakie jest (i czy w
    > ogole jest) clo na elektronike z Hongkongu?

    poszukaj na http://clo.mg.gov.pl/ts_taryfa.asp?lid=0
    a fakturę mogą z HongKongu przefaksować
    kiedyś kupiłem coś w sklepiku CreativLabs - był po polsku i nawet nie zauważyłem
    że gadzecik jedzie z Irlandii przez co mialem podobne przejscia
    *** blad ***