    From: "Andrzej" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zatrzymanie rzeczy przez policje
    Date: Thu, 2 May 2002 08:52:52 +0200

    Bardzo prosze o wyjasnienie szczegolow prawnych dotyczacych zatrzymania
    rzeczy przez policje.
    Kilka dni temu przeszukano moje mieszkanie na skutek zarzutu, ktory sie nie
    potwierdzil.
    Zabrano mi sprzet komputerowy. Od momentu przeszukania minelo 10 dni.
    Doczytalem sie w kpk art.217 &3 , ze powinni dostarczyc mi zatwierdzenie
    zatrzymania rzeczy przez sad lub prokuratora w ciagu 7 dni.(nakaz
    przeszukania wystawil komendant policji).
    Czy w tym przypadku moge domagac sie zwrotu sprzetu, jesli do tej pory nie
    otrzymalem zatwierdzenia przeszukania.
    Do kogo mam to zglosic i jak postapic w przypadku oporow ze strony policji ?

    Bardzo prosze o pomoc !

    Z wyrazami szacunku,
    Andrzej.