    From: "freelander" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zatrzymane PRAWO JAZDY
    Date: Fri, 10 Oct 2003 12:01:58 +0200
    Sender: f...@o...pl@81.210.16.132

    Wiem, ze nie powinienem prowadzic pod wplywem alkoholu-nie bede sie
    tlumaczyl, ale sytuacja byla nietypowa i musialem.
    Problem w tym, ze zatrzymano mi je 2 maja 2002 roku (ok poltora roku temu),
    otrzymalem standardowo z prokuratury oskarzenie etc, powiedzmy ze w ciagu
    miesiaca-dwoch od zajscia i...i na tym koniec. Czekam caly czas na wezwanie
    do sadu na jakas rozprawe, czekam na jakas informacje, moze zaocznie cos
    zasadzili....a tu NIC. Faktem jest ze sprzedalem mieszkanie i adres pod,
    ktorym bylem zameldowany jest nieaktualny, ale zadalem sobie trud
    odnalezienia, pod ktory to sad grodzki podlegam i wyslalem tam info o nowym
    adresie korespondencyjnym, podajac sygn. prokuratoeskiego oskarzenia.
    Pytalem sie czy cos slyszeli (tam w sadzie) o mojej rozprawie, ale NIE.
    MOJE PYTANIE: Co dalej mam robic, gdzies sie poskarzyc, wyrobic duplikat
    prawka i jezdzic bezstresowo, czy jezdzic bez prawka i podawac dane kumpla
    mowiac ze zapomnialem...co ja mam robic, po jakim czasie maja obowiazek mnie
    poinformowac o terminie rozprawy, po jakim to sie moze przedawnic. CZY KTOS
    MI TO WSZYSTKO WYJASNI ?
    THX za wszelakie odpo.

    ... pozdrawiam Marcin ...