  • 1. Data: 2002-11-01 16:59:21
    Temat: Zatrudnienie byłych pracowników górnictwa
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Witam,

    Czy to prawda, że przystępując do przetargu na świadczenie usług
    dla górnictwa, trzeba przedstawić listę pracowników, którzy będą
    te usługi świadczyć?
    Chodzi podobno o to, że nie mogą to być byli pracownicy górnictwa,
    którzy w takim wypadku nie mogą świadczyć usług dla kopalń.
    Nie chodzi w tym wypadku o tzw. prace dołowe, ale o ochronę mienia.
    Jakieś linki?

    --
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-11-01 21:12:17
    Temat: Re: Zatrudnienie byłych pracowników górnictwa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Nov 2002, Henryk Plumski wrote:

> [...]
    >+ te usługi świadczyć?
    >+ Chodzi podobno o to, że nie mogą to być byli pracownicy górnictwa,

    ...którzy skorzystali z "pakietu socjalnego", AFAIK, czyli
    wzięli odprawę, skorzystali ze spec świadczeń przedemerytalnych
    itp. - może ci to pomoże w poszukiwaniach.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-02 14:22:24
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisała nam oto tak:

    > ...którzy skorzystali z "pakietu socjalnego", AFAIK, czyli
    > wzięli odprawę, skorzystali ze spec świadczeń przedemerytalnych
    > itp. - może ci to pomoże w poszukiwaniach.

    Dzięki...
    Nie uważasz, że może dojść (dochodzi?) do absurdu.
    Np. Coca-Cola nie może świadczyć usług dla kopalń, bo pracują u niej,
    w charakterze kierowców, byli pracownicy, którzy wzięli odprawy.
    A CC jest dostawcą napoi dla kopalń.
    Do przetargu nie może przystąpić kolega, który wziął odprawę z myślą
    uruchomienia produkcji spinek do spinania wozów kopalnianych.
    ???

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 4. Data: 2002-11-02 15:57:42
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Nov 2002, Henryk Plumski wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Np. Coca-Cola nie może świadczyć usług dla kopalń, bo pracują u niej,
    >+ w charakterze kierowców, byli pracownicy, którzy wzięli odprawy.

    IMHO nie musi akurat *tych* kierowców posyłać do kopalni :)

    >+ Do przetargu nie może przystąpić kolega, który wziął odprawę z myślą
    >+ uruchomienia produkcji spinek do spinania wozów kopalnianych.
    >+ ???

    A tu to rzeczywiście...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-11-02 18:22:00
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisała nam oto tak:

    (...)

    Pośmialiśmy się, a to jest poważna sprawa.

    Przecież dojdzie do tego, że połowa tych, co wzięli odprawy
    z myślą o rozpoczęciu pracy na własny rachunek, pójdzie z torbami
    przez takie przepisy lub ich interpretację.
    Znasz może podstawę prawną takiego postępowania?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 6. Data: 2002-11-02 22:16:10
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+ przez takie przepisy lub ich interpretację.
    >+ Znasz może podstawę prawną takiego postępowania?

    Nie, pisałem co widziałem w komentarzach prasowych.
    Zdaje się że idea była taka żeby taki zwolniony górnik po
    wzięciu odprawy nie zaczął pracowac jako "niegórnik" w sp.z o.o.
    która powstała obok kopalni, przypadkiem robiąc to samo
    co przedtem :) Ale jak to jest naprawdę zapisane nie wiem.

    Pozdrowienia, Gotfryd