  • 1. Data: 2002-11-01 15:30:11
    Temat: IDEA CENTERTEL - problem...!
    Od: "[...rusio...]" <r...@g...pl>

    Witam!

    Mam maly problem - kupilem w zaeszly czwartek w Idei nowy telefonik. W
    "Regulaminie o swiadczenie usług (itd...)" jest wyraznie napisane ze
    maxymalny czas aktywacji to 7dni. Dzisiaj mija juz 7 dzien a karta sim wciaz
    nie jest aktywna :)) Dlatego postanowilem ze nie dam za wygrana i skutecznie
    bede dochodzil odszkodowania i zadoscuczynienia... (Kiedys juz mialem taka
    sytuacje - jak ich pogonilem to po 4 dniach wlaczyli)

    W zwiazku z tym mam pytania:
    Czego moge zarzadac od Idei patrzac ze strony prawa ?
    Czy to jest rownoznaczne z niewypelnieniem przez Idee warunkow umowy =
    podpisana umowa na 2 lata traci waznosc?
    Jak mam ta sprawe rozstrzygnac - jak pojde do salonu i podam numer w celu
    sprawdzenia czy rzeczywiscie sim nie jest aktywny, to moga ja w tej samej
    chwili aktywowac...? Sąd, prawnik ?

    Zupelnie nie wiem jak dzialac...

    Dajcie mi jakies rady! :)

    Pozdrawiam, rusio