  • 1. Data: 2005-06-16 18:49:14
    Temat: Zaświadczenie lekarza medycyny pracy
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieć ile czasu od momentu wydania ważne jest
    zaświadczenie lekarza medycyny pracy o potrzebie noszenia okularów
    korekcyjnych na stanowisku pracy wyposażonym w monitor ekranowy?

    Mam takowe zaświadczenie wydane rok temu, niedawno sprawiłem sobie okulary
    korekcyjne a teraz HR w mojej firmie imputuje mi, iż zaświadczenie jest już
    nieważne.... Prostą konsekwencja tego faktu jest brak refundacji za koszty
    poniesione na zakup owych okularów ;(

    Z góry dzięki za pomoc!
    Pozdrawiam
    Marecki