  • 1. Data: 2005-12-27 11:04:38
    Temat: Zastrzeżenie znaku towarowego
    Od: szymek <s...@g...pl>

    Założyłem stronę internetową  www.sukces-elgaz.pl  i zamierzam zarejestrować
    Firmę usługową pod nazwą  SUKCES- ELGAZ Instalatorswo Elektryczno-Gazowe,
    Dozór.
    Kilka dni temu zatelefonował do mnie Prawnik  Firmy
    Przedsiębiorstwo "El-Gaz" Systemy Grzewcze, Wdrażanie Zaawansowanych
    Technologii -  z informacją, że tak znak jak i nazwa jest chroniona i
    zastrzeżona i ewentualnie mogę wykupić prawo do stosowania nazewnictwa
    zawierającego słowo ELGAZ
    Nazwę stworzyłem nie mając oczywiście świadomości, że istnieje Firma
    "El-Gaz" Systemy Grzewcze.
    Chciałbym prosić o informację, czy nazwa  SUKCES- ELGAZ będzie naruszała
    przepisy dotyczące stosowania znaku towarowego, choć dotyczy tylko nazwy
    firmy w innym układzie słów.