  • Data: 2002-08-19 22:59:12
    Temat: Zastraszanie, grozby - co robic?
    Od: "Andrzej Goszynski" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam spory problem - od niemal poltora roku moja siostra jest permanentnie
    nekana przez swojego bylego faceta. Jest to mezczyzna w wieku 27 lat, ktory
    nie jest w stanie pogodzic sie z faktem ze cos sie skonczylo - jest
    nieprawdopodobnie zdesperowany, a to co wyrabia przechodzi najsmielsze
    wyobrazenia.
    Do rzeczy - siostra jest niemal bez przerwy przez niego sledzona - jezdzi za
    nia samochodem, zaczepia na ulicy - kilka razy doszlo do szamotaniny, zostala
    przez niego uderzona silnie w twarz, ostatnim wybrykiem bylo wejscie przez
    okno do domu gdy byla w nim sama, kazdego dnia na jej telefon komorkowy
    przychodza sms-y (kilkanascie o kazdej porze dnia i nocy) z pogrozkami pod
    adresem jej i jej obecnego chlopaka. Do tego ostatniego adresowane sa
    pogrozki slowne i pisemne, dzwoni do niego do domu grozac pobiciem.
    Powtarzam - to wszystko dzieje sie od poltora roku. Ze wzgledu na pewne
    wspomnienia nie chciala podejmowac zadnych zdecydowanych krokow, ale z tego
    co widze teraz ona jest kompletnie zastraszona. Cala ta sytuacja wplywa na
    zycie naszej rodziny, nie bardzo mamy w kim znalezc oparcie. Co mam zrobic?
    Jak sie do tej sprawy zabrac? Czy mam wynajac prawnika?
    Poniewaz nie mam doswiadczenia w tego typu sprawach prosze jesli to mozliwe
    o w miare kompleksowa odpowiedz na moje pytania. Wiem ze podobnego typu
    przypadki byly juz rozpatrywane, ale chcialbym zeby ustosunkowac sie do tego
    wlasnie przypadku.
    Prosze o pomoc,
    Andrzej,