  • 1. Data: 2002-05-14 08:42:10
    Temat: Zastosowania niekomercyjne?
    Od: "RAF_MZ" <r...@o...pl>

    Mam pytanko dotyczące użytkowania oprogramowania tzw. freeware. Czy programu
    który w "Warunkach korzystania z aplikacji" zawiera następujące zdanie:
    " W ramach licencji zezwala się na udzielanie sublicencji, korzystanie,
    kopiowanie i rozpowszechnianie oprogramowania oraz załączonej dokumentacji -
    wyłącznie w celach niekomercyjnych"
    można używać w celach prywatnych (niekomercyjnych) na komputerze który jest
    własnością firmy?
    Rafał

  • 2. Data: 2002-05-14 13:14:33
    Temat: Re: Zastosowania niekomercyjne?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 14 May 2002, RAF_MZ wrote:

> [...]
    > wyłącznie w celach niekomercyjnych"
    > można używać w celach prywatnych (niekomercyjnych) na komputerze który jest

    W prawie nie ma definicji słowa "niekomercyjny". Jednak ponieważ nacisk
    kładzie się na cele jakie za pomocą programu się osiąga, myślę że własność
    sprzętu nie ma znaczenia.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)