    From: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "Zastawil" mnie na parkingu
    Date: Wed, 16 Apr 2003 20:37:17 +0200

    Siemanko! ;)

    Wpienilem sie wlasnie nieco, bo wracalem sobie do domu (piechota) i
    zauwazylem, ze jakis koles zastawil mnie samochodem. Stoje na parkingu
    osiedlowym. Z tylu krzaki, z przodu koles na niemieckich blachach.
    Poszedlbym pogadac (zbesztac) kolesia, jakbym wiedzial do kogo
    przyjechal.

    Co moge zrobic? Jesli jeszcze bedzie stal rano (do pracy musze
    jechac), to dzwonie po Straz Miejska. Rozumiem, ze w gre wchodzi tylko
    zalozenie blokady na kolo (niemieckie blachy), bo z papierka za
    wycieraczka nic sobie nie zrobi.... Rozumiem, ze wtedy bede musial
    jakos inaczej dostac sie do pracy, ale blokada bedzie minimalnym
    zadoscuczynieniem.

    Jakies sugestie? Dobrze kombinuje?

    Z gory dzieki / pozrawiam
    Grzegorz

    PS. Dobrze, ze dzisiaj nie musze nigdzie jechac, bo juz bym
    dzwonil.... (a moze powinienem jeszcze dzisiaj? co wy na to?) ;)