    From: "hass" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zasiłek stały (długie)
    Date: Sun, 19 May 2002 22:52:12 +0200

    Może ktos z grupowiczów wyjasni mi następującą kwestję:
    do tej pory żona otrzymywała zasiłek stały z MOPS-u ponieważ opiekuje się
    niepełnosprawnym dzieckiem, przyznany od 1999 do końca2002 roku na zasadach
    200% kryterium dochodowego, po przeprowadzce do innej miejscowosci zasiłek
    został wstrzymany i trzeba składać nowe dokumenty o przyznanie zasiłku od
    nowa ale w międzyczasie zmieniły sie przepisy odnosnie kryterium dochodowego
    z 200 na 150% i na dzień dzisiejszy zarobki przekraczają to kryterium, moje
    pytanie jest następujące czy mogą wstrzymać wypłatę zasiłku przed upływem
    okresu na jaki został przyznany, czy mozliwa jest kontynuacja wypłaty
    zasiłku według starych przepisów ze względu na ich obowiązywanie w momencie
    przyznania zasiłku i czy po przeprowadzce trzeba wszystkie dokumenty składać
    od nowa.
    Jakie przepisy to normują.