  • 1. Data: 2005-07-07 09:29:48
    Temat: Zasiłek rodzinny - jednemu czy obydwojgu rodziców??
    Od: "kicurek" <k...@o...pl>

    Jak w temacie - bo dwie osoby różnie mi powiedziały i w końcu nie wiem: chodzi
    o te ok. 40 zł rodzinnego...
    A tak na marginesie - ktoś zna zasady i kwoty przydzielania tego zasiłku po
    31.08.2005 - bo ponoć kwota ma być zależna od WIEKU dziecka a nie czy pierwsze
    czy drugie?
    I jakie zasady będą przyznawania - bo chyba już nie na podst. zarobków w 2002 -
    czyż nie?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za chęci i zainteresowanie