  • 1. Data: 2003-12-06 12:12:46
    Temat: Zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Konrad" <konradmik[nospam]@tkdami.net>

    Witam !
    Przepisy się ciągle zmieniaja więc zapytam:
    Czy należy mi się zasiłek jeśli przepracowałem 3 lata (umowy na czas
    określony), dostałem wypowiedzenie z 2 tygodniowym okresem wypowiedzenia. Od
    dnia 01-12-2003 jestem bezrobotny ale jeszcze sie nie zarejestrowałem. Na
    świadectwie pracy jest napisane, że zatrudnienie ustało poprzez okres
    wypowiedzenia i jakiś tam paragraf. Coś mi się obiło o uszy, że w takim
    przypadku przez 6 miesiecy nie otrzymam zasiłku. Czy zmieniło by to coś
    gdyby firma jako przyczynę zwolnienia podała np. redukcję zatrudnienia z
    przyczyn ekonomicznych. Nadmienią, że wszyscy pracownicy firmy dostali
    wypowiedzenie (10 osób)., ale firma nie zaprzestała działalności.
    Pozdrawiam, Konrad