  • Data: 2004-12-08 17:20:53
    Temat: Zapytanie
    Od: "kazimierz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wielce szanownych grupowiczów!
    Mam wielką prośbę, prosiłbym o rozwikłanie zagadki ukrytej w numerach
    paragrafów.
    Otóż sprawa ma się tak:
    Kupiłem na Allegro pewien sprzęt za 220zł, sprzęt ten okazał się niesprawny
    więc w ciagu 3godzin odesłałem do nadawcy bo tak się umówiliśmy
    telefonicznie.
    Od tego czasu nie mam ani tych pieniędzy ani tego sprzętu. Aha, rzecz się
    działa 20maja. Zdesperowany zgłosiłem w końcu sprawę policji,która określiła
    tę sprawę jako czyn z art. 284 $1kk.Po miesiącu przysłała zawiadomienie o
    odmowie wszczęcia dochodzenia. Następnie po dwóch prawie m-cach otrzymałem
    informację o przekazaniu sprawy do Sądu Rejonowego, wydz.Grodzki przeciwko
    sprawcy z art119$1 kw na moją szkodę.
    Czy ktoś obeznany z paragrafami mógłby wjaśnić mi bliżej o co chodzi? Ja
    jestem laikiem w dziedzinie prawa. Nigdy też nie byłem w sądzie.
    Z góry dziekuję