  • 1. Data: 2007-11-15 16:24:37
    Temat: Zamieszkaly w Stanach poszukuje prawnika
    Od: "bluecing" <r...@g...com>

    Zamieszkaly w Stanach poszukuje prawnika do wyjasnienia sprawy w ZUSie.
    Wszelkie rekomendacje/oferty mile widziane.
    e13113(-@-)yahoo(-.-)com

  • 2. Data: 2007-11-15 16:47:36
    Temat: Re: Zamieszkaly w Stanach poszukuje prawnika
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    www.panoramafirm.pl

  • 3. Data: 2007-11-15 17:34:00
    Od: "bluecing" <r...@g...com>

    dziekuje, wiem ze moge szukac na necie,
    osobiscie jednak wole kogos kto jest rekomendowany przez innych....

  • 4. Data: 2007-11-15 18:32:55
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Do sprawy z ZUSem mozesz wziac najgorszego buraka i tak nie wygrasz z nimi
    kiepski duzo nie wezmie a dobry naciagnie cie na kase i i tak nic nie
    zalatwi.

  • 5. Data: 2007-11-15 22:33:34
    Od: "bluecing" <r...@g...com>

    mam nadzieje ze nie mowisz serio... ale jezeli tak to dziekuje za porade!