  • 1. Data: 2002-02-01 16:05:07
    Temat: Zalesianie
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o poradę
    Sprawa dotyczy zalesiania gruntów rolnych
    Jakie warunki trzeba spełnić żeby dostać pieniądze za zalesienie.
    W moim przypadku będzie to około 2,5h ziemi dodam że nie jestem rolnikiem.
    Lub gdzie takich informacji mogę szukać

    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-02-02 16:40:06
    Temat: Re: Zalesianie
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
    > Jakie warunki trzeba spełnić żeby dostać pieniądze za zalesienie.
    > W moim przypadku będzie to około 2,5h ziemi dodam że nie jestem rolnikiem.
    Grunt musi spełniać warunki "żeby dostać pieniądze za zalesienie"
    Musi być częścią lub całością gosp.rolnego - a co to jest
    w rozumieniu ustawy z 08-06-2001r. o przeznaczaniu gruntów
    rolnych do zalesienia Dz.U. z 2001r. Nr 73, poz. 764 to już
    pytaj autorów ustawy - lub innych na tej liście, temat już był
    poruszany.
    Radzę w miarę szybko złożyć wniosek u właściwego starosty
    pieniędzy na ten cel jest mniej niż za mało ;)
    pozdro
    ///
    /poreba
    ///robert
    //////

  • 3. Data: 2002-02-04 08:20:22
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > poruszany.
    > Radzę w miarę szybko złożyć wniosek u właściwego starosty
    > pieniędzy na ten cel jest mniej niż za mało ;)

    Dzięki
    Krzyskiek

  • 4. Data: 2002-02-04 22:00:12
    Od: Jurek Kamoda <j...@d...if.uj.edu.pl>

    Najpierw zastanow sie co robisz i poczytaj
    sobie ustawy o lasach prywatnych itp - mozesz wyjsc na tym jak
    Zablocki na mydle - zalesisz sobie teren i jesli myslisz ze las
    sam sobie bedzie rosl a ty dostawal za to kase to sie grubo chlopie
    mylisz.
    Przeanalizuj to sobie czy aby ci sie to oplaca .

    Pozdrawiam
    Jurek