  • 1. Data: 2002-02-01 13:29:12
    Temat: Re: Umowa z GSM - jak to właściwie jest?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    "LFC" <l...@m...zdnet.com.pl> wrote in message
    news:203e3a.l73.ln@mpwikzdw.mpwik.zdnet.com.pl...
    > Szanowni Państwo. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem lub zna jego
    > wykładnię, to proszę o jakieś info.
    > Było tak: - Żona niała aparat ERA GSM, ale, że umowadobiegała końca
    era zżera

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

  • 2. Data: 2002-02-01 13:44:44
    Temat: Umowa z GSM - jak to właściwie jest?
    Od: "LFC" <l...@m...zdnet.com.pl>

    Szanowni Państwo. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem lub zna jego
    wykładnię, to proszę o jakieś info.
    Było tak: - Żona niała aparat ERA GSM, ale, że umowadobiegała końca
    postanowiła jej nie kontynuować i zawrzec nową na inny aparat.
    Przed terminem wygasnięcia umowy poszła do Dealera, który żeniłbył ten
    aparat i wypisała stosowne kwity, tzn. rezygnację, którą ten Dealer posłał
    Faxem do ERY, a także nawiązała nowoą umowę, dostała nowy aparat - wszystko
    w klasie.
    Ale następny rachunek z ERY przyszedł za dwa telefony - uszy nam klapły, ale
    nie płaciliśmy, żeby nie petryfikować stanu, który ERA uznałaby za normalny.
    Następne również były na oba. Kilkakrotnie dzwoniliśmy do nich - oczywiscie
    żadnego skutku. W końcu ktoś kompetentny poprosił o przesłanie faxem
    papierów - dalej nic.
    Wystosowałem więc do nich pismo, że chcemy ten nowy aparat, bo z kontynuacji
    umowy na tamten zrezygnowaliśmy jak Pan Bóg przykazał: na piśmie i w
    terminie, ale prosimy o prawidłowo sformułowane rachunki.
    Mam oczywiście kopie TransmitFaxów i rezygnacji, więc przesłałem w
    załączeniu znowu te papiery. Na to przyszła odpowiedź, że oni nie otrzymali
    naszej rezygnacji, więc umowa jest ważna, a oni w drodze łaski mogą ją z
    nami rozwiązać w terminie o 5 miesięcy spóźnionym w stosunku do pierwotnego,
    ale oczywiście zawieszają umowę nowy aparat, bo nie było płacone, a za stary
    choć nieużywany, też trzeba zapłacić.
    Pytam więc, kto ma rację? Czy Dealer służy tylko do żenienia towaru i nie
    można przez niego załatwiać spraw związanych z umową - choć przecież nikt
    nie jeździ do Warszawy w tych sprawach. Każdy może się wyprzeć, że ni
    otrzymał danego papieru, choć są słowa Dealera i kopia transmitów - i nie ma
    to żadnego znaczenia?
    Sa na to jakieś paragrafy, które wspieraja nas, bądź ERĘ?

    LFC

  • 3. Data: 2002-02-01 13:58:30
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "LFC" <l...@m...zdnet.com.pl> napisał w wiadomości
    > Sa na to jakieś paragrafy, które wspieraja nas, bądź ERĘ?

    Na pewno. Przeczytaj umowę. AFAIR jest tam, że rezygnację trzeba przesłać
    na piśmie.
    A tak w ogóle, to warto było zapytać przed rezygnacją o procedurę (mi po
    takim pytaniu zaproponowali dodatkowe 15 minut rozmów za free przy
    przedłużeniu umowy + 15 minut które zaproponowali przed pytaniem) ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 4. Data: 2002-02-01 14:11:07
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    Użytkownik "LFC" <l...@m...zdnet.com.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    spytaj tez na:

    ino grzecznie bo to taka specyficzna/sfrustrowana Grupa:-)))

    ->piotr

  • 5. Data: 2002-02-04 07:59:44
    Od: "LFC" <l...@m...zdnet.com.pl>

    > Użytkownik "LFC" <l...@m...zdnet.com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na pewno. Przeczytaj umowę. AFAIR jest tam, że rezygnację trzeba przesłać
    > na piśmie.

    Rezygnacja została sporządzona na piśmie u Dealera i przesłana przz niego
    Faxem - to nie załatwia sprawy?!

    LFC