  • Data: 2004-02-07 14:27:07
    Temat: Zaległy ZUS
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, okazało się iż mój dawny pracodawca płacił za mnie śmieszne składki
    ZUS, co wyszło najaw gdy otrzymałam wyciąg z drugiego filaru - na początku
    składki były ok, a od lutego nagle 1/10 kwoty. Poszłam do ZUSu wyjaśnić
    sprawę i okazało się, że pracodawca płacił takie składki za mnie i w związku
    z tym będzie wszczęte postępowanie egzekucyjne i po wyegzekwowaniu składek
    zostaną one przekazane na mój II filar.
    W związku z tym mam pytanie - czy kierować sprawę do sądu pracy o zapłatę
    zaległych składek czy sprawę zostawić by zajmował się nią tylko ZUS?

    Ania