  • Data: 2004-02-08 18:23:35
    Temat: Re: Re: Re: Zaległy ZUS
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Okradać Cię nie okradał, bo przecież piszesz, że nie odliczał tego od
    > Twojej wypłaty. Art. 218 kk o którym piszesz co prawda można by tu może i
    > zastosować, ale co z uporczywością wymaganą w nim. Czyli rozumiem, że Ty
    > wzywałeś pracodawcę do prawidłowego obliczania, a on nic.

    Juz wyjasniam:
    Po pierwsze pracodawca odliczal mi zaliczke: dostawalem pensje
    pomniejszona o 20% na zaliczke podatku. A teraz w PIT-11 napisal, ze nic
    mi nie odliczyl i postawil mnie w glupiej nieco sytuacji - teraz to ja
    mam zaplacic niedoplate podatku...
    Po drugie - sprawa ZUS. Pracodawca co miesiac dostarczal mi druki RMUA,
    na ktorych czarno na bialym bylo napisane, ze odliczal skladki. A w Zusie
    okazalo sie, ze nie wplacal ich.
    Inczej mowiac pracodawca swiadomie i przez okres wielu miesiecy wprowadza
    mnie w blad. Kiedy to zauwazylem, monitowany listami, nie odpowiadal.

    > I jaki efekt? Tak z ciekawości, bo powiem szczerze, że mnie to
    > zaintrygowało.
    >
    > Sprawa jest w toku. Jednak wieksze wrazenie na pracodawcy zrobilo przesluchanie na
    komisariacie. Czesc skaldek juz wplacil, ale nie wszystkie

    --
    Andrzej