  • From: "Irek" <i...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zalegle mandaty
    Date: Wed, 12 Jun 2002 11:38:20 +0200

    Witam.
    Rok temu dostalem mandat za wg policjanta nie przepuszczenie pieszego przez
    jezdnie.
    Do dzisiaj go nie zaplacilem, bo mialem sie od niego odwolywac, ale rozne
    sprawy m.in obrona nie pozwolily mi na to. Teraz zaczely przychodzic do domu
    rozne wezwania. Na szczescie nie mieszkam tam gdzie jestem zameldowany wiec
    praktycznie nie maja szans mnie spotkac wiec po prostu nikt tych wezwan nie
    odbiera.
    Wszystko byloby w porzadku gdyby nie wczorajsze wezwanie (juz nie poleconym
    tylko do skrzynki) ze zostalo wszczete postepowanie (juz nie pamietam
    dokladnie jak to bylo) i ze nastapi przymusowe otwarcie mieszkania.
    Jezeli w domu nie ma nic mojego to czy cos moga zrobic.

    Czy mozna sie odwolywac od mandatu po roku? (prawie na razie 11 miesiecy)