eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia. › Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
  • Data: 2007-07-21 22:53:51
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: Daszek <"grupadyskusyjna/CIACH\\"@/CIACH\gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 12:46:24 +0200, Andrzej J. Makarczuk napisał(a):

    > Witam
    >
    > Szukając okazji cenowej grzebałem w sieciowych sklepach i znalazłem w
    > sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
    > taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344
    >
    > Tyle, że w momencie zamówienia cena wynosiła 760 złotych.
    >
    > Przeszedłem cały proces: zarejestrowałem się, zamówiłem i
    > potwierdziłem otrzymane zamówienie. Zostało one przyjęte do realizacji
    > jako ZAMÓWIENIE NR 32671.
    > Wybrałem odbiór osobisty (sklep ma siedzibę w Łodzi), płatność
    > gotówką.
    > To było 3 lipca.
    > Już 6 lipca dostałem emaila:
    >
    >>Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
    >>Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
    >>towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
    >>Zamówienie zostanie anulowane.
    >
    > Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
    kasa na walke bedzie wieksza niz roznica w cenie karty gdzie indziej.
    Daj sobie spokoj.

    Jak jak zamowilem filtr 82mm w fotoexpert.pl, to dopiero jak sie
    przypomnialem po tygodniu, to "laskawcy" przypomnieli sobuie, ze filtra nie
    ma u dystrybutora. Co oczywiscie bylo sciema, bo inny sklep jakos u
    dystrybutora filtr dostal, oczywiscie cena inna.
    Tak wiec fotoexpert.pl to moze i w foto expert, ale klientow ma w dupie.

    --
    zdroofko
    Daszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1