  • Data: 2015-08-06 21:56:32
    Temat: Zakup z groupona a reklamacja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    W 2013 roku kupiłem pewną ofertę grouponową.
    Była to oferta na korzystanie przez 2 lata z usług restauracji ze znaczną
    znizka.

    Niestety restauracja zamkneła swoje podwoje przed upływem dwóch lat.

    Napisałem więc reklamację do goupona.

    A ten odpisał mi, ze zgodnie z regulaminem powinienem te reklamację złożyc
    w czasie trwania oferty groupon czyli de facto wtedy kiedy ta oferta była
    sprzedawana (02.2013-08.2013)

    Odpisałem im, ze nie mogłem złożyc w tamtym okresie bo restauracja zamkneła
    się dopiero w 2014 roku, a znizke miałem miec az do 08.2015.

    Jak ugryźć te sprawe?

    Groupon powołuje sie na regulamin, ale przeciez mam prawo skorzystac z
    przepisów ogólnych? Ktore miałyby lub mogłyby miec zastosowanie w tym
    przypadku?

    Czy groupon odpowiada za to co sprzedaje czy raczej powinienem zgłosić się
    bezposrednio do włascicela restauracji? Ale w koncu płaciłem grouponowi...