  • 1. Data: 2003-09-04 10:51:06
    Temat: Zakup telewizora- help !!!
    Od: "Mk" <j...@p...pl>

    Witam
    moj ojciec kupil nowy telewizor Thomson 100 hz za spora kwote w sklepie, po
    przywiezieniu do domu nie chcial dzialac. Zostal ponownie odwieziony do
    sklepu gdzie potwierdzono ze dziala. Po porzywiezieniu dalej nie dzialal
    wogle sie nie wlaczal i nie mozna bylo zaczac isntalacji programow...
    Skontaktowalismy sie z loklanym przedstawicielem Thomsona (zakup w RZeszowie
    a ja mieszkam w Tarnobrzegu) przyslano serwisanta, ktory nie mogl nic zrobic
    i wzial telewizor do naprawy, po tygodniu okazalo sie ze karta cyfrowa jest
    zepsuta, w oczekiwaniu na naprawe informowano nas ze zciagana z Warszawy, po
    trzech tygodniach czekania a ponad 1 miesiac od zakupu telewizora ktorego
    nawet nie wlaczylem nie mam urzadzewnia, nie wiem kiedy bedzie dzialal,
    ponoc zciagaja karte cyfrowa z Francji. Moje pytanie brzmi co moge zrobic w
    tej sprawie, jak odzyskac gotowke albo inny telewizor ?

    Zdesperowany widz sportowy
    Michal
    PZdr.wszytskich