  • 1. Data: 2003-09-04 10:27:15
    Temat: WYPOWIEDZENIE UMOWY
    Od: Monika<j...@O...pl>

    W 2001 roku podpisalam umowe o wspolpracy dotyczaca na
    pozyskiwaniu podmiotow gospodarczych w celu zawarcia z nimi umow o
    wspolpracy w zakresie finansowania sprzedazy ratalnej towarow i
    uslug,sprawdzania dokumuntow i sporzadzania umow ratalnych.W
    miesiacu sierpien 2003 Firma wypowiedziala umowe o wspolpracy na
    podstawie art.764.1 par.1 KC z trzymiesiecznym okresem
    wypowiedzenia/zatrzymujac jednoczesnie wszyskie placowki zdobyte
    przez cały okres trwania umowy/Prosze o odpowiedz na pytanie czy na
    podstawie art764 (3) PAR.1 kC nalezy mi sie swiadczenie
    wyrownawcze i na jakiej podstawie moge dochodzic /czy mam wystawic
    fakture,czy note ksiegowa/.Pozdrawiam Monika

    -> http://usenet.pomocprawna.info