eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup przez internet i zwrot towaru › Zakup przez internet i zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Maseł" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup przez internet i zwrot towaru
    Date: Mon, 26 Jan 2004 08:09:53 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 27
    Sender: m...@p...onet.pl@dcs-mmb.cs.put.poznan.pl
    Message-ID: <5...@m...cs.put.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: dcs-mmb.cs.put.poznan.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1075101049 28074 150.254.31.168 (26 Jan 2004 07:10:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Jan 2004 07:10:49 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:189777
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie

    Mam pytanie dotyczace zakupu przez internet - konkretnie lodowki.

    Lodowka dotarla do mnie w opakowaniu nie budzacym zastrzezen (dopiero
    pozniej dowiedzialem sie, ze opakowanie powinno chronic takze spod
    urzadzenia - zwlaszcza kolka).
    Po wymyciu i "odstaniu" urzadzenia okazalo sie, ze niestety, ale jest dosc
    mocno uszkodzona dolna "niewymienialna" listwa. W odpowiednim czasie - czyli
    12 godzin po dostawie (zmiescilem sie w 10 dniach) poinformowalem sprzedawce
    o uszkodzeniu zadajac wymiany sprzetu na nieuszkodzony. Stanowisko
    sprzedawcy jest nastepujace:
    > Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. (Dz.U. z dn. 31 marca 2000r.)
    > Rozdział 1 Art.2 Pkt. 1 ma Pan prawo jako klient odstąpić od umowy kupna w
    > ciągu 10 dni ale pod jednym warunkiem i o tym mówi Pkt.3 tego samego
    > Art.2(rozdział 1) "to co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    > niezmienionym", co oznacza, że klient nie może używać produktu, który ma
    > zamiar zwrócić.
    > Oświadczam, że nie przyjmę przesyłki jeśli mimo mojego oświadczenia Pan ją
    > wyśle do mojego sklepu.

    Pytanie - co radzicie zrobic w takiej sytuacji?

    Pozdro

    Maseł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1