  • 1. Data: 2005-01-16 22:55:49
    Temat: *** Zakup mieszkania ***
    Od: "Krzyś" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich! Ponawiam moje pytanie.
    Wiem, że na ten temat było już sporo pisane ale nie znalazłem nigdzie
    informacji podstawowych, które mnie (laikowi w tych sprawach) by pomogły.
    Konkretnie chodzi mi o całą procedurę i formalności (łącznie z kolejnością
    załatwiania) dokonywane podczas zakupu mieszkania.
    Jestem zainteresowany zakupem mieszkania własnościowego-spółdzielczego (bez
    księgi) za gotówkę od właściciela. Przeznaczam na ten cel wszystkie moje
    oszczędności i nie chciałbym czegoś zawalić i zostać na lodzie.
    Proszę bardzo aby ktoś zechciał mnie pokierowac krok po kroku co mam załatwić,
    co sprawdzić itd.
    Zgóry wielki, wielie dzięki!

  • 2. Data: 2005-01-17 02:09:27
    Temat: Re: *** Zakup mieszkania ***
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Krzyś rzecze:

    mieszkanie już znalazłeś?

    --
    AQQ:133695 GG:4750295 TLEN:ravsite
    WPKONTAKT:rav_q ICQ:298202732 WWW: http://kropeczek.tk

  • 3. Data: 2005-01-17 02:16:44
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    RAV rzecze:

    jeżeli tak to:
    1. podpisujesz umowę przedwstępną albo od razu umowę kupna sprzedaży.. ->
    notariusz
    2. płacisz (notariusz pobiera opłaty)
    3. wprowadzasz się

    no chyba że coś pominąłem

  • 4. Data: 2005-01-17 09:23:15
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    RAV wrote:

> [...]
    >
    > jeżeli tak to:
    > 1. podpisujesz umowę przedwstępną albo od razu umowę kupna sprzedaży.. ->

    Oczywiscie...
    Pominalles wpis do spoldzielni...
    no i jeszzce radzilbym zadbac o "wydanie mieszkania"
    bomoze byc klopot...

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-01-17 10:46:11
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    bo napisał
    > no i jeszzce radzilbym zadbac o "wydanie mieszkania"
    > bomoze byc klopot...

    Date wydania mieszkania strony okreslaja w umowie notarialnej.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 6. Data: 2005-01-17 11:02:08
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    MałGosia wrote:

    > bo napisał
    >
    > Date wydania mieszkania strony okreslaja w umowie notarialnej.
    >
    > pozdrawiam
    > Gosia

    Ja swoje "wydalem" praktycznie w momencie podpisywania umowy...
    Spisalismy wspolnie WCZESNIEJ protokol,i u notariusza po dokonaniu zaplaty
    przekazalem klucze..
    "strony sowiadczaja, ze ... zostal wydany...."

    Boguslaw

  • 7. Data: 2005-01-17 18:42:03
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <csg050$op8$2@galaxy.uci.agh.edu.pl>, bo wrote:

    > Pominalles wpis do spoldzielni...

    Ale najpierw niech się spyta, czy go przyjmą...

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 8. Data: 2005-01-18 07:51:57
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Ale najpierw niech się spyta, czy go przyjmą...
    >
    > Renata

    Prawdopodobnie "nie maja innego wyjscia",
    ale spytac warto..

    Boguslaw