    From: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup auta używanego a prawa nabywcy.
    Date: Tue, 10 Apr 2007 23:31:36 +0200

    Witam
    Zwracam się do Was z pytaniem na które nigdzie nie znalazłem odpowiedzi.
    Kilka dni temu kupiłem auto w komisie, na fakturę, na fakturze znalazł
    się zapis iż jestem świadom stanu technicznego pojazdu i nie zgłaszam co
    do niego żadnych zastrzeżeń. Tak też było gdyż to o czym przekonałem się
    po jeździe próbnej nie sprawiało żebym miał myśleć inaczej. Moja radość
    nie trwała jednak długo. Okazało się iż auto nie ma uszkodzonego
    elementu zabezpieczającego podłogę od tłumika (a tak zapewniał mnie
    sprzedawca) ale uszkodzony jest znacznie droższy element a mianowicie
    katalizator, brakowało także termostatu i silnik się przegrzewał, nie
    mogłem tego stwierdzić przed zakupem gdyż na to potrzeba więcej czasu.
    Moje pytanie jest następujące czy mam jakieś prawo aby ubiegać się od
    sprzedającego jakiego kolwiek zadość uczynienia za wady które istniały
    wcześniej i moim zdaniem były znane sprzedającemu? Z góry dziękuje za
    wypowiedzi.

    --
    Krzysiek82
    GG:1299459