  • Data: 2004-05-08 08:08:57
    Temat: Re: Zakaz wchodzenia "agentom pilnującym prawa"
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:in2um1-5ar.ln1@ziutka.router...

    > Serio pytasz? Sadzisz, ze jak dasz na drzwiach tabliczke "policji wstep
    > wzbroniony" to mozesz w srodku np. kogos ukatrupic?

    Słyszałem, ze administratorzy niektórych obiektów prywatnych, (własność
    prywatna) określają własne warunki odwiedzin obiektu --> przykładowo
    stawiaja detektory metali, i rewidują ludzi przed wejściem, a w przypadku
    wykrycia czegoś obojetnie czego, jest to pretekst do nie wpuszczenia.
    Kto nie akceptuje zasad... nie wchodzi. Obiekt nie jest obiektem publicznym.

    Czy to jest zgodne z prawem ?

    Pozdr
    kw