    From: "Roman Budzowski" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakaz konkurecji
    Date: 18 Mar 2004 20:52:31 +0100

    Witam,
    Przedstawiono mi umowe, w ktorej jest punkt o zakazie współpracy z podmiotami
    gospodarczymi prowadzacymi dzialalnosc konkurencyjna w stosunku do firmy z ktora
    moja firma podpisuje umowe. Zakaz wspolpracy obejmuje tylko okres obowiazywania
    umowy.

    Czy ten punkt daje mi mozliwosc negocjowania wyzszego wynagrodzenia za zlecenie?
    Gdyby zakaz obowiazywal rowniez po okresie obowiazywania umowy, to tak, ale
    jezeli obowiazuje tylko w trakcie jej trwania to nie wiem.

    Czy ustawa przewiduje jakies domyslne sankcje za zlamanie zakazu konkurencji?
    Nie pisze tego dlatego, ze planuje podejmowac dzialalnosc konkurencyjna, ale z
    ciekawosci, by wiedziec w co sie pakuje.

    pozdrawiam
    Roman Budzowski

    Podaruj jej coś pięknego
    http://wec.com.pl/ofert.php?ufind=1&aff=128&sgal=pro