    From: "Łukasz K" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zagubiona przesyłka przez poczte.
    Date: Fri, 29 Oct 2004 11:38:54 +0000 (UTC)

    Witam

    Mam prosbę do ludzi którzy wiedzą co zrobic w podanej niżej sytuacji, lub
    które w takiej się znalazły.
    19.10.04r zakupiłem przez Allegro.pl telefon komórkowy. Na drugi dzień po
    opłaceniu tego telefonu sprzedający wysłał mi ten telefon (w dniu
    20.10.04r). Paczka została wysłana priorytetem czyli czas dostarczenia mi
    paczki przez pocztę to góra 2 dni. Dziś jest już 29.10.04r a paczki nie mam.
    Byłem na poczcie, pani przy okienku powiedziała mi, że poczka powinna dawno
    dotrzeć. Chciałem także się dowiedzieć czy paczka została wysłana przez
    sprzedającego i dowiaduje się że nie ma takiej mozliwości. To troche
    dziwne, przecież jakiś rejestr powinien być. Ale dowiedziałem się tam
    także, że ostatnimi czasy paczki o takiej zawartości są kradzione na
    poczcie.
    Aktualnie mam złożoną reklamację i czekam na "werdykt". Znając nasz
    wspaniały urząd pocztowy okaże się ze paczki nie ma. Dlatego chciałbym
    dowiedziec sie co w takiej sytuacji mam zrobić. W końcu nie może być tak że
    paczka od tak sobie znika i koniec. Wydaje mi się że w czasie gdy poczta ma
    paczkę, to ona jest wtedy w 100% odpowiedzialna za nią.

    Proszę o wszelkie porady bądź uwagi, aby nie stać się ofiarą poczty polskiej.

    ŁukaszK