  • Data: 2015-05-20 16:27:29
    Temat: Zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Widziałem w TV rolnika - uczestnika protestów, któremu odebrano prawo
    jazdy za kierowanie ciągnikiem z przyczepą, na której była aparatura
    nagłaśniająca oraz ludzie ją obsługujący. Rolnik ten wg policji
    spowodował zagrożenie w ruchu drogowym (jechał z taką prędkością, z jaką
    odbywał się cały przemarsz).
    http://www.lajt.lm.pl/aktualnosci/informacja/98308/k
    lopoty_na_przyczepie
    Pytanie mam takie, czy kwalifikacja przez policjanta wykroczenia
    drogowego zależy tylko od jego fantazji, czy są na to jakieś normy, bądź
    zasady?
    Jacek