    From: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zadatek - kolejna umowa z tą samą osobą. Jak?
    Date: Thu, 13 Nov 2008 01:34:43 +0100

    Pokrótce... Potencjalny kupujący nie wywiązał się z umowy przedwstępnej
    (kilkukrotnie aneksowanej ze względu na oczekiwanie na kredyt), zatrzymałem
    zadatek, mieszkanie wróciło "na rynek". Teraz po jakimś czasie ponownie ta
    sama osoba chce kupić tą samą nieruchomość przy okazji korzystając z tego,
    że ceny nieco spadły. Czy w związku z tym powinienem zaliczyć wcześniej
    wpłacony zadatek jako część ceny? Czy traktujemy się jakbyśmy nigdy
    wcześniej nie mieli ze sobą żadnej umowy? Liczę, że mi pomożecie. Dziękuję z
    góry.

    Pozdrawiam. Tomek.