  • Data: 2004-08-21 20:50:25
    Temat: Zaczepka
    Od: "scx" <s...@w...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jest sprawa, niby błaha ale coś czuję że nie odpuszczę.

    Szedłem sobie spokojnie ulicą z dziewczyną, w godzinach wieczornych. Pogoda
    pod psem. Z bocznej uliczki wyjeżdża samochód. Oczywiście zastawił przejście
    więc musieliśmy go obłazić dookoła.
    Rusza i po chwili się zatrzymuje, wyskakuje z niego facet o 1,5 głowy wyższy
    i z 2 razy szerszy ode mnie, zaczyna mnie szarpac i na całe gardło określa
    mnie niemiłymi epitetami.
    Otóż okazało się że ja niby puknąłem mu ręką w samochód (co oczywiście nie
    miało miejsca) - być może zahaczył o gałąź jak wyjeżdżał.
    Strasznie się wkurzyłem, więc zakomunikowałem mu uprzejmie że tuż-tuż jest
    komisariat, gdzie zaraz się udam, przy okazji głośno powtarzając numer
    rejestracyjny. Szczena mu opadła i zmył się do samochodu, a ja szybkim
    krokiem udałem się na Policję.
    Dyżurny spisał moje dane i polecił złożyć wniosek o sprawę cywilną. Wiem, że
    poniosę początkowe koszty procesowe - ile one wyniosą? Jak oceniacie szanse
    na wygraną?

    Kilka uściśleń:
    Gościa nie znam, rejestracja poznańska, zdarzenie miało miejsce w Wałczu.
    Jechał (chyba) z żoną i dzieckiem. Ja szedłem z moją dziewczyną, nikogo
    więcej nie było widać. Żadnych widocznych obrażeń nie mam, chociaż dość
    mocno mnie wytelepał i wytarmosił.
    Aha: możliwe że pomyliłem numer rejestracyjny (co wtedy?). Chodzi mi po
    głowie kilka kombinacji - wiadomo, trochę się zdenerwowałem.
    Będę żądał zwrotu kosztów procesowych, i jakiejś porządnej sumki na konto
    Orkiestry Owsiaka, tak żeby sąd na mnie łaskawie popatrzył bo mi to
    osobiście zwisa. Ale chamstwa nie zniese ;)

    No i jeszcze jedna sprawa - wyjeżdżam w poniedziałek na tydzień zagranicę -
    mogę złożyć co trzeba za 1,5 tygodnia?
    Chyba nie ma nic znaczenia że mam status karanego? Żadne rozboje czy coś
    takiego - przestępstwo drogowe :/

    Pozdrawiam!
    Maciek

    PS: przepraszam za ewentualną złą konfigurację czytnika, nie piszę od siebie