  • Data: 2004-08-22 13:44:25
    Temat: Re: Zaczepka
    Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "scx" <s...@w...ciach.pl> skrev i meddelandet
    news:cg8ci5$26e$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Jest sprawa, niby błaha ale coś czuję że nie odpuszczę.
    >
    > Szedłem sobie spokojnie ulicą z dziewczyną, w godzinach wieczornych.
    Pogoda
    > pod psem. Z bocznej uliczki wyjeżdża samochód. Oczywiście zastawił
    przejście
    > więc musieliśmy go obłazić dookoła.
    > Rusza i po chwili się zatrzymuje, wyskakuje z niego facet o 1,5 głowy
    wyższy
    > i z 2 razy szerszy ode mnie, zaczyna mnie szarpac i na całe gardło określa
    > mnie niemiłymi epitetami.

    1) Nie ruszaj G. bo smierdzi.
    2) Jak bedziesz mial pecha, to po zdobyciu Twoich danych ow facet moze Cie
    oskarzyc o zniszczenie samochodu, przedstawic swiadkow. Stawiajac sie na
    jego miejscu, to Ty ten samochod mogles uszkodzic.

    Daj sobie spokoj i ciesz sie ze zyjesz, albo, ze to nie on poszedl na
    Policje.....

    magda