  • 1. Data: 2006-01-23 11:33:01
    Temat: Zachowek
    Od: Zygmunt<s...@g...de>

    W sadzie miala sie odbyc sprawa spadkowa ( mieszkanie ) po moim ojcu. W
    testamencie ojciec zazanaczyl , ze mieszkanie w calosci zapisuje mnie poniewaz
    pieniadze na zakup tego mieszkania pochodzily odemnie. Brat ( jedyny ) wiedzlal o
    tym i niedawno uprawomocnil mnie notarialnie do reprezentowania go przed
    sadem, ale przed rozprawa zmarl i pelnomocnictwo to jest nie wazne. Czy jego
    zona, z ktora zyl od prawie 10- ciu lat w separacji ( maja dwoje dzieci ) moze teraz
    przed sadem rzadac zachowku, a jezeli tak to ile i w jaki sposob moze on byc
    odemnie wyegzekwowany ?
    Mieszkanie to chcialbym sprzedac i dlatego musi byc wpisane do ksiegi wieczystej,
    ale jezeli ona bedzie rzadac zachowku to nie wiem w jaki sposob to wszystko mam
    przeprowadzic.
    Z gory dziekuje za informacje.
    Zygmunt

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-23 18:40:30
    Temat: Re: Zachowek
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

    Czy jego
> [...]
    teraz
    > przed sadem rzadac zachowku, a jezeli tak to ile i w jaki sposob moze on byc

    zona nie moze. moga zadac dzieci, bo byly uprawnione do zachowku po
    twoim ojcu.