  • 1. Data: 2004-12-14 07:15:27
    Temat: Za co sie placi koszty sadowe oraz zastepstwa ??
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Za co sie placi koszty sadowe oraz zastepstwa ?
    Ktora ustawa/rozporzadznie o tym mowi itp ?

    Fantom
    ps. Szukam tego, poniewaz wnisiona przeciwko mnie sprawe o kase. W
    miedzyczasie ta kase oddalem. Sprawa byla 3 miesiace potem. Wnioslem
    sprzeciw. I tak mi sie wydaje, ze troche sie tych kosztow im nie nalezy
    (razem cos kolo 800 zl). Bo przeciez powinni wycofac wniosek z sadu, lub
    zmniejszyc go do 0 czy cos w tym stylu