  • Data: 2003-10-10 08:55:24
    Temat: ZWROT VEKSLA
    Od: jadwad<j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałam podpisaną umowę o współpracy .Zbezpieczeniem tej umowy
    był veksel in Blanco wraz z deklaracją vekslową.Umowa została
    rozwiązana w miesiącu marzec 2003. Po trzech miesiącach poprosiłam
    o zwrot podpisanego veksla. Otrzymałam odpowiedz ,że veksel został
    po zakończeniu umowy zniszczony.Zaznaczam ,że w umowie nic na
    temat zwrotu veksla nie ma. Ja chcę otrzymac veksel ,który
    podpisałam. Proszę o odpowiedz ,czy firma ponosi jakies
    konsekwencje z tego tytułu ,na czym mogę sie opierać, i czy mam
    prawo żądac zwrotu veksla, ponieważ słyszałam , ze veksle można
    sprzedawać, i póżniej mogą być problemy. Proszę o podanie art.
    KC ,który reguluje takie sytuacje Za odpowiedz bardzo dziękuję
    Monika

    -> http://usenet.pomocprawna.info