  • 1. Data: 2003-04-05 15:59:08
    Temat: ZUS
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

    Czy ZUS ma jakis okreslony przepisami termin na odpowiedz w sprawie
    nieprzekazywania skladek do II filaru?
    Zapytanie wyslalem listem poleconym, ale nie otrzymalem jeszcze odpowiedzi,
    a mam ochote napisac kolejne.
    Pozdrawiam Krzys

  • 2. Data: 2003-04-05 17:48:08
    Temat: Re: ZUS
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm> wrote in message
> [...]
    > nieprzekazywania skladek do II filaru?
    > Zapytanie wyslalem listem poleconym, ale nie otrzymalem jeszcze

    Zadzwoń do nich i zapytaj, czy dotarło i kto się nim zajmuje.
    Jak będziesz uprzejmy to ci się uda dowiedzieć gdzie jest.
    Ja wbrew wszelkim regulaminom załatwiłem sprawę przez telefon, ale oficjalną
    odpowiedź na piśmie dostałem po 4 miesiącach.